Як подати інформаційний запит ?
Запит від особи на отримання інформації складається у довільній формі.
При цьому необхідно вказати:
- ім'я та прізвище запитувача, поштова адреса або адреса електронної пошти, а також номер телефону;
- опис інформації, яку запитувач хотів би отримати. (Вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит);
- підпис і дату.
Подати інформаційний запит можна:
- Письмово: вул. Богдана Хмельницького, 51а, Департаментом територіального контролю міста Києва (на конверті вказувати "Публічна інформація");
- Особисто: м.Київ, вул. Богдана Хмельницького, 51а, к.102, Департаментом територіального контролю міста Києва або телефоном (044) 293-11-97.
- Електронною поштою: [email protected]
Щодо реєстрації та проходження виконання інформаційних запитів звертатись з 10:00 до 12:00 за телефоном: (044) 293-11-97
Аби спростити процедуру оформлення письмових запитів було розроблено спеціальну форму для запиту.
Подати запит на інформацію, розпорядником якої є КМДА, можна одним зі шляхів:
1. Скласти текст запиту в довільній формі або скористатись шаблоном форми та надіслати одним із способів, найзручнішим для вас:
- електронною поштою:[email protected]
(УВАГА! Гарантовано будуть розглянуті запити на інформацію до КМДА, відправлені тільки на цю адресу електронної пошти) - поштою на адресу: вул. Хрещатик, 36, 01001, м. Київ (на конверті вказати: «Запит на інформацію»)
- особисто, в приміщенні Київської міської державної адміністрації за адресою: вул. Хрещатик, 36, в пн-чт із 8:00 до 17:45, у п'ятницю із 8:00 до 15:45 (для виклику співробітника відділу забезпечення доступу до публічної інформації зателефонуйте за номерами: (044) 202-76-00, 202-75-53, 202-76-42).
2. Зателефонувати та подати запит усно за номерами: (044) 202-71-18, (044) 202-76-42.
Звертаємо увагу, що дублювати свій запит та надсилати його різними шляхами не потрібно!
Усі запити незалежно від способу подачі (електронною, звичайною поштою та усно телефоном) опрацьовуються однаково, відповідно до чинного законодавства.
Запит на інформацію має містити:
- Ім'я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку, якщо такий є;
- Загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
- Підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.
Термін надання відповідей на запити 5 робочих днів. Розпорядник має право продовжити термін розгляду запиту до 20 робочих днів (із обов’язковим повідомленням запитувача), якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних.
Порядок оскарження рішень розпорядника інформації або бездіяльності
Згідно із Законом "Про доступ до публічної інформації", відповідь на інформаційний запит має бути надано не пізніше 5 робочих днів з дня отримання запиту.
У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Відповідно до статті 23 Закону "Про доступ до публічної інформації", рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені до керівника розпорядника, вищого органу або суду. Оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації до суду здійснюється відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України.