Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Департамент територіального контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
офіційний вебпортал

Контрольні картки

Опубліковано 25 листопада 2024 року о 15:43

Алгоритм отримання контрольної картки на тимчасове порушення благоустрою


Що таке контрольна картка?

Контрольна картка на тимчасове порушення благоустрою – це документ, який фіксує факт проведення будівельних, ремонтних, земляних монтажних та інших робіт, що можуть тимчасово порушити благоустрій та зобов’язує відновити територію після їх завершення.

Контрольна картка не є дозволом на проведення робіт. Вона виконує виключно контрольну функцію, за її допомогою Департамент територіального контролю міста Києва може стежити за станом відновлення благоустрою після завершення відповідних робіт.


Які бувають види контрольних карток?

Планова контрольна картка – оформлюється для запланованих робіт.

Аварійна контрольна картка – видається для невідкладних робіт, наприклад, у разі аварій на інженерних мережах.


Алгоритм отримання контрольної картки

Порядок оформлення контрольних карток визначено розділом 15 Правил благоустрою міста Києва.

Крок 1: Подання документів
Заявник (юридична чи фізична особа) звертається до Департаменту територіального контролю міста Києва за адресою: вул. Богдана Хмельницького, 51-А, де документи подаються до поштової скриньки.


Для оформлення планової контрольної картки потрібно надати:
  • Лист на оформлення контрольної картки;
  • Заяву на оформлення контрольної картки;
  • Документи, визначені п. 15.3 Правил благоустрою м. Києва;
  • Документи, що підтверджують особу заявника.

Для оформлення аварійної контрольної картки потрібно надати:
  • Лист на оформлення аварійної контрольної картки;
  • Заяву на оформлення аварійної контрольної картки;
  • Документи, визначені п. 15.4 Правил благоустрою м. Києва;
  • Схему розриття;
  • Документи, що підтверджують особу заявника.

* Зразки листів і заяв розміщені за посиланням


Крок 2: Розгляд документів

Документи розглядаються та аналізуються у відділі з питань розгляду документації у сфері благоустрою.


Крок 3: Отримання контрольної картки
Після схвалення заявник отримує контрольну картку за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 31, корпус 2.

*У разі відмови у видачі картки заявник отримує письмове пояснення з зазначенням причин.


Як продовжити або закрити контрольну картку?

Якщо роботи не завершено вчасно, контрольну картку можна продовжити, звернувшись до Департаменту із відповідною заявою.

Після завершення робіт та відновлення благоустрою картку потрібно закрити – також через звернення до Департаменту.


Отже, контрольна картка є ключовим інструментом, який допомагає забезпечити належний контроль за станом благоустрою в Києві. Це не дозвіл, а документ, який зобов’язує відповідально ставитися до відновлення території після завершення робіт. Дотримання алгоритму її отримання гарантує прозорість процесу та збереження благоустрою нашого міста.


Якщо у вас виникли питання або потрібна консультація, звертайтесь за номером: (044) 350 46 71.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux