Завершився двомісячник з благоустрою: громада, бізнес і міська влада — разом задля чистоти Києва

.jpg)
У Києві завершився весняний двомісячник з благоустрою, озеленення та покращення санітарного стану столиці. Протягом двох місяців, під гаслом «Діяти разом – змінювати Київ», відбулися масштабні заходи, до яких долучилися комунальні служби, громадські організації, мешканці, освітяни та соціально відповідальний бізнес.
Весняний двомісячник з благоустрою відзначився не лише масштабом, а й новими підходами до оцінки участі районних адміністрацій. Одним із ключових критеріїв вперше стала оцінка залученості громадськості до міських ініціатив з прибирання. Оцінювалась активність мешканців, об'єднань громадян та бізнесу.
Цьогоріч до весняних толок долучилися 643 організації столиці та понад 20 тисяч киян. Роботи з прибирання та благоустрою пройшли на 685 локаціях - у дворах, скверах, парках і на прибудинкових територіях. За два місяці було ліквідовано 627 несанкціонованих сміттєзвалищ. Такий рівень активності — показник того, що киянам не байдуже, в якому місті вони живуть.
«Цей двомісячник показав, що Київ має величезний потенціал до розвитку саме завдяки синергії влади, громади та бізнесу. Ми бачили реальні приклади відповідального партнерства та активної участі мешканців. Головне — не зупинятись і продовжувати змінювати місто щодня», — зазначив директор Департаменту територіального контролю Михайло Буділов.
Окремим мотиваційним елементом кампанії став конкурс, ініційований Департаментом територіального контролю, у соціальних мережах «Разом дбаємо — разом змінюємо», який заохочував мешканців, ОСББ, громадські ініціативи та бізнес до самостійної організації прибирань та озеленення. Переможців обирали самі кияни — шляхом відкритого голосування у соціальних мережах. Такий формат зробив конкурс ще більш прозорим і залучив мешканців до процесу ухвалення рішень.
Особливо приємно, що до ініціатив долучаються відомі українські компанії, які розуміють свою соціальну відповідальність та підтримують громаду не лише словами. Партнери весняного двомісячника мережа торгових центрів «Епіцентр», ТОВ «Сільпо-Фуд», ДТЕК Київські Електромережі та «Корпорація Нерухомості РІЕЛ» надали необхідні ресурси, провели власні локальні толоки та підтримали загальноміські ініціативи.
Подяки від Департаменту територіального контролю переможцям, активістам та партнерам урочисто вручили під час офіційної церемонії, яка стала підсумком двомісячника.
Переможці конкурсу:
І місце – толока від ГО “ТРОЄЩИНА БФ”;
ІІ місце – акція озеленення від Любові Башинської;
ІІІ місце – толока від ЖК “ГЕРЦЕН ПАРК»
Окрім переможців, відзнаки за активну участь у благоустрої отримали ОСББ «Сусіди, Чорновола-20» та громадська активістка Поліна Кравченко. Їхня ініціативність, сталість дій та залучення мешканців стали прикладом ефективної самоорганізації на рівні громади.
Атмосфера заходу підтвердила: співпраця громади, влади та бізнесу — дієвий інструмент змін у місті. Тільки через взаємодію влади, громади та бізнесу можна досягти сталих змін у благоустрої столиці.