Портал в режимі тестування та наповнення
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Департамент територіального контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
офіційний вебпортал

Підсумки роботи Департаменту територіального контролю міста Києва в 2024 році

Опубліковано 14 січня 2025 року о 08:15
фото

Минулий рік для Департаменту став роком викликів і вирішення важливих завдань у сферах контролю за благоустроєм, паркуванням та  житлово-комунальних послуг та інших напрямках. 

Команда Департаменту у 2024 році зазнала якісної трансформації – його частиною стала Інспекція контролю за благоустроєм згідно з рішенням КМР №6870/6911 від 13.07.2023. Ми отримали можливість забезпечити ефективний контроль за благоустроєм міста. Кількість наших співробітників зросла вдвічі у порівнянні з 2023 роком і сьогодні в Департаменті  працює 258 фахівців. 

Ще один крок до наведення ладу у розміщенні тимчасових споруд та регулюванні їх кількості – прийняття Рішення Київської міської ради N° 915/8881 від 13.06.2024 в сфері розміщення тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності. Процес отримання дозволів на розміщення тимчасових споруд став прозорим і зрозумілим завдяки відкритим аукціонам на «Прозоро. Продажі». 

Крім того Київською міською радою затверджено рекомендації щодо розміщення генераторів, які були розроблені Департаментом. Виконання цих вимог дозволить знизити можливі ризики та зробити місто безпечнішим в умовах відключень центрального електропостачання. 

Для запобігання нещасних випадків рекомендовано розміщувати генератори на відкритому повітрі на території з рівною площадкою, не встановлювати їх всередині житлових, громадських, складських та виробничих будівель, на дахах, балконах, прибудовах, на шляхах до евакуаційних виходів та персоналу, що обслуговує генератор, обов'язково проходити навчання та інструктажі щодо його  експлуатації.

Особлива увага у роботі Департаменту приділяється роботі зі зверненнями громадян та запитами на інформацію. За минулий рік опрацьовано 6555 звернень від понад 100 тисяч громадян - це втричі більше ніж у 2023 році. Найбільше звернень до Департаменту надійшло від мешканців Солом’янського (996), Голосіївського (574), Дніпровського (538) та Дарницького (535) районів столиці. 

Хочемо зазначити, що за результатами розгляду позитивно вирішено питання по 428 запитам та надано роз'яснення майже по 6 тисячам.  

Крім того, ми отримали та опрацювали більш ніж 7600 запитань від мешканців столиці, що надійшли до Контактного центру міста на лінію 1551.

Також протягом року Департаментом опрацьовано 449 запитів на інформацію та 38 запитів від медіа. Найбільше киян та медіа турбують питання:

  • роботи інспекції з паркування та нарахування штрафів за порушення правил паркування;

  • правомірності розміщення тимчасових споруд та інших елементів благоустрою, демонтаж об'єктів встановленних з порушеннями;

  • наявності контрольних карток на порушення та відновлення благоустрою на  конкретних об'єктах.

Окрім того Департамент постійно висвітлює свою діяльність та суспільно важливі теми на офіційному вебсайті та соціальних мережах. Окрім того систематично здійснюється комунікація з представниками медіа, зокрема шляхом надання відповідей на запити ЗМІ. Найбільш популярними залишаються публікації, які стосуються оплати за паркування, рекомендацій з розміщення генераторів та правил розміщення МАФів.

Інспекція контролю за благоустроєм

Завдяки системній роботі наших інспекторів з благоустрою в столиці “зникають” незаконно розміщені МАФи та інші елементи благоустрою, а вулиці і двори стають чистішими. Щоденний контроль дисциплінує всіх причетних до підтримки чистоти в столиці.

Цифри говорять самі за себе. Інспекцією контролю за благоустроєм видано 30 981 припис за порушення правил благоустрою,   складено 3084 адміністративних протоколів за ст.152 та надано 175 доручень КП «Київблагоустрій» на демонтажі;

За дорученням Департаменту КП “Київблагоустрій”  протягом року демонтувало 3717 елементів благоустрою, з яких МАФи - 411,  стаціонарні тимчасові споруди - 1626. Зокрема масштабні демонтажі тимчасових споруд відбулися біля станцій метрополітену – «Академмістечко», «Нивки», «Мінська», «Оболонь», що дозволило забезпечити вільний прохід громадянам до станцій метро, які працюють як укриття.

У ТОП-3 за кількістю демонтованих об’єктів ввійшли такі райони: Святошинський — 558, Подільський — 526, Шевченківський – 492. 

Однією з проблем благоустрою столиці у будь-який період року залишається стихійна торгівля - ятки, лотки, намети, літні майданчики. У 2024 році відповідно до приписів Департаменту було демонтовано понад 1600 таких об'єктів. 

Контрольні картки на порушення благоустрою

У 2024 році Департаментом було видано 3156 аварійних контрольних карток на тимчасове порушення благоустрою та його відновлення, закрито - 3687 аварійних карток. Найбільше таких карток відкривали компанії, які входять до КП “Київтеплоенерго”. Лідерами по кількості відкритих аварійних карток стали Солом'янський - 390,  Шевченківський - 344 і Святошинський - 314 райони столиці.

Варто зауважити, що 58% аварійних розриттів зафіксовано в зелених зонах та 28% в дворових проїздах. 

Традиційними вже стали весняний та осінній двомісячники з благоустрою, озеленення та поліпшення санітарного стану міста. Результати двомісячників досить вагомі:

  • ліквідовано стихійних сміттєзвалищ - 1081;

  • очищено будівель і споруд від графіті - 5754;

  • прибрано суб'єктів стихійної торгівлі - 1036;

  • складено адміністративних протоколів  - 1741;

  • висаджено саджанців дерев - 5242;

  • усунуто порушення паркування на зелених зонах - 201.

Також до наведення ладу в столиці було залучено понад 12,5 тисяч осіб та проведено толоки на 907 локаціях. 

Інспекція з паркування

Інспектори щоденно контролюють дотримання водіями правил паркування автотранспорту, виписували штрафи за порушення та здійснювали тимчасове затримання автомобілів. Наразі в Департаменті працює 55 інспекторів.

Загалом у 2024 році оштрафовано понад 243 834 осіб, з них за несплату за паркування – 76 082 особи, за порушення правил паркування – 167 752 особи, в числі яких проведено 66 734 евакуації автотранспорту. Бюджет міста отримав понад 139 млн грн, з них 75,5 млн грн – штрафи, 64 млн – оплата за паркування. Загалом проведено 870 625 сесій паркувань. Все це дисциплінує водіїв та робить столицю безпечнішою.

Важливо, що Департамент ініціював створення нової опції у застосунок «Київ Цифровий»  — «Статуса Захисника». Це дозволило забезпечити безкоштовне паркування для наших Захисників та Захисниць на комунальних паркувальних майданчиках. Наразі в сервісі підтвердили свій статус понад 11 200 осіб.

Інспекція з питань у сфері житлово-комунальних послуг

Контроль якості надання мешканцям столиці житлово-комунальних послуг та умов утримання житлового фонду – один з пріоритетів діяльності Департаменту. Нашими інспекторами проведено комісійне обстеження 4400 багатоквартирних будинків та прилеглих до них територій щодо стану: прибудинкових територій та своєчасності прибирання сміття,  інженерних мереж, ліфтів, сходових клітин, підвалу та даху.·          

Також були проведені перевірки щодо правильності нарахувань за послуги з постачання гарячої води та теплової енергії,  своєчасного взяття на облік лічильників води,  проведення відповідних перерахунків за показниками лічильників, запобіганням правопорушенням і неефективному використанню комунальних ресурсів.

За результатами складено 737 актів із зафіксованими порушеннями та 6 адміністративних протоколів.

Контроль у сфері охорони праці

Фахівці Департаменту з питань реалізації повноважень в галузі охорони праці провели 134 контрольні перевірки на підприємствах і організаціях столиці за дотриманням законодавства у сфері безпеки праці. Вони проінспектували комунальні підприємства столиці, зокрема заклади культури, такі як театри, музеї та виявили  проблеми з навчанням персоналу з охорони праці, недотриманням графіків медоглядів працівників, недоліки в роботі з обладнанням підвищеної небезпеки.

Керівникам цих підприємств було надано конкретні рекомендації, щоб забезпечити безпеку та гідні умови праці.

Також наші спеціалісти долучились до 104 спеціальних розслідувань нещасних випадків на виробництві, які сталися на підприємствах, установах, організаціях столиці, у тому числі внаслідок ракетних обстрілів.

Внутрішній водний транспорт

Окрім того, у Департаменту зʼявилися нові функції, а саме контроль за діяльністю внутрішнього водного транспорту в місті Києві.

Завдяки цьому ми перевірили стан водного транспорту столиці на 38 базах малих та спортивних суден. Виписали 559 адміністративних протоколів щодо порушення правил користування річковими і маломірними суднами (ст. 117 Кодекс України про адміністративні правопорушення).

Працюємо разом для ще більш комфортного і сучасного міста!


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux