Департамент територіального контролю міста Києва оновив свій візуальний стиль
У Департаменті територіального контролю міста Києва оновили айдентику, у яку входить: логотип, що відповідає статусу державної інституції, корпоративні кольори, шрифт та інші унікальні елементи, які відображають концепцію діяльності структурного підрозділу КМДА.
Нова айдентика - це не просто логотип, а ціла система візуальної комунікації, яка стала сучаснішою та динамічнішою. Вона ілюструє відповідальність, компетентність та прозорість нашої роботи, нашу рішучість та прагнення до постійного розвитку!
Реалізувала проект агенція «Підвал 42». Розробка дизайну відбувалася без залучення бюджетних коштів.
Нагадаємо, у липні Київська міська рада підтримала рішення про зміну найменування
Департаменту міського благоустрою на Департамент територіального контролю міста Києва. Також, було надано додаткові повноваження інспектування у галузях житлово-комунальних послуг, паркування.